Πλατφόρμα Κοινωνικών Υπηρεσιών – Socialcare

Βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Κοινωνικών Υπηρεσιών – Socialcare

  • Διαχείριση ωφελούμενων με πλήρες ψηφιακό προφίλ
  • Καταγραφή και παρακολούθηση ενεργειών
  • Οργάνωση προγραμμάτων σίτισης, φιλοξενίας, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Εργαλεία στατιστικής ανάλυσης και εξαγωγής αναφορών
  • Φιλικό web περιβάλλον διαχείρισης
  • Συμμόρφωση σύμφωνα με τον GDPR
  • Security Updates

Χαρακτηριστικά και Χρησιμότητα Πλατφόρμας e-Stray

Η ένταξη της Πλατφόρμας e-Stray στον εκάστοτε Δήμο δημιουργεί ένα οργανωσιακό πρόγραμμα καταγραφής αδέσποτων ζώων συντροφιάς και αντιμετώπισης πιθανών περιστατικών. Η παραπάνω πλατφόρμα συμβάλλει σημαντικά στην οργάνωση και καταγραφή πληροφοριών βελτιώνοντας σημαντικά την αποτελεσματική διαχείριση και αντιμετώπιση του εκάστοτε Δήμου.

Η πλατφόρμα αποτελεί σύγχρονο εργαλείο στη καταγραφή πληροφοριών και δράσεων σχετικές με τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς όπως:

– Προσωποποιημένα στοιχεία ταυτοποίησης (ID)
– Χαρακτηριστικά αδέσποτου ζώου συντροφιάς (π.χ ράτσα)
– Στοιχεία ιατρικού ιστορικού και αγωγής του αδέσποτου ζώου συντροφιάς (πχ. ασθένεια, αντιβίωση, εμβόλια)
– Στοιχεία στείρωσης αδέσποτου ζώου συντροφιάς
– Χρήσιμες πληροφορίες σχετικών ιατρών και κέντρων περίθαλψης
– Καταγραφή στοιχείων νέων ιδιοκτητών και δομών φιλοξενίας

Μέσω των παραπάνω χαρακτηριστικών της πλατφόρμας e-Stray ο εκάστοτε Δήμος
θα λαμβάνει γνώση και θα παρακολουθεί τον αριθμό αδέσποτων ζώων συντροφιάς που εντάσσονται σε αυτόν οργανώνοντας και προγραμματίζοντας τις ανάλογες δράσεις αντιμετώπισης όπως ημέρες στειρώσεων και υιοθεσιών. Σύμφωνα με τα παραπάνω, η ηλεκτρονική πλατφόρμα αδέσποτων ζώων συντροφιάς e-Stray έχει πολύπλευρη χρησιμότητα καθώς λειτουργεί ως μέσω καταγραφής, ελέγχου αλλά και δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ Δήμων και κτηνιατρείων.

Οφέλη Πλατφόρμας Κοινωνικών Υπηρεσιών – Socialcare

Οφέλη Πλατφόρμας
Κοινωνικών Υπηρεσιών – Socialcare

Η χρήση της Πλατφόρμας Κοινωνικών Υπηρεσιών Socialcare συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση του κοινωνικού έργου κάθε Δήμου, προσφέροντας λειτουργικότητα, διαφάνεια και προσβασιμότητα σε όλα τα επίπεδα. Μέσα από την αυτοματοποίηση διαδικασιών και την εύκολη παρακολούθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ο Δήμος αποκτά ένα ισχυρό ψηφιακό σύμμαχο στη στήριξη των πολιτών του.

  • Ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και της διαφάνειας
  • Ενιαία και αποτελεσματική διαχείριση όλων των κοινωνικών υπηρεσιών
  • Άμεση εξυπηρέτηση πολιτών με ατομικές ανάγκες
  • Αξιόπιστη διαχείριση αιτήσεων δημοτών

Μας εμπιστεύονται

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας έμπειρος συνεργάτης μας θα έρθει σε άμεση επικοινωνία μαζί σας για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση.