Σύμφωνα με την παρ. 1 (τομέας στ) , αριθ. 1, άρθρο 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως τροποποιήθηκε τελευταία από το άρθρο 94 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 τ. Α’) «Η κατασκευή, διαχείριση και βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών του εθνικού συστήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Παιδείας και ιδιαίτερα η συντήρηση, η καθαριότητα και η φύλαξη των σχολικών κτιρίων» θεωρείται υψίστης σημασίας και προτεραιότητας με γνώμονα την ασφάλεια των μαθητών, τη διατήρηση υγιεινών συνθηκών καθώς και τη λειτουργικότητα των υποδομών. Η εξασφάλιση όλων των παραπάνω σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων συμβάλλει σημαντικά στην αναγκαιότητα της πλατφόρμας αλληλεπίδρασης σχολικών μονάδων και τεχνικών υπηρεσιών.
Η Πλατφόρμα Αλληλεπίδρασης σχολικών μονάδων και τεχνικών υπηρεσιών διαθέτει σημαντικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες ενισχύοντας τη δυναμική και διαχείριση των εκάστοτε σχολικών μονάδων. Συγκεκριμένα:
– 24ωρη Online λειτουργία και πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή (Laptop, tablet, smartphone)
– Ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος από την σχολική μονάδα στην τεχνική υπηρεσία
– Ηλεκτρονική απόκριση τεχνικής υπηρεσίας για τα υποβληθέντα αιτήματα με άμεση ενημέρωση και ορισμό εκτιμώμενου χρονοδιαγράμματος
– Ορισμός υπευθύνου διαχείρισης αιτήματος και βαθμού προτεραιότητας – σοβαρότητας είτε από τη σχολική μονάδα είτε από τη τεχνική υπηρεσία
– Παρακολούθηση / Έλεγχος πορείας διεκπεραίωσης αιτήματος από εμπλεκόμενα μέρη
– Ιστορικό αιτημάτων και ιστορικό διαχείρισης αυτών
– Ηλεκτρονική ενημέρωση από αρμόδιο τεχνικό για την εξέλιξη βλάβης
– Στατιστικά στοιχεία
– Web based platform and secure hosting
Η Πλατφόρμα αλληλεπίδρασης σχολικών μονάδων και τεχνικών υπηρεσιών αποφέρει πολλαπλά οφέλη στις σχολικές μονάδες ως προς το οργανωσιακό και διαχειριστικό πλαίσιο που διαθέτει η εκάστοτε σχολική υποδομή. Μερικά από τα οφέλη που διαθέτει η πλατφόρμα είναι τα παρακάτω:
– Ταχύτερη διεκπεραίωση τεχνικών εργασιών
– Καλύτερος προγραμματισμός, χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης, έλεγχος προόδου και αναφορές δεδομένων
– Ορισμός υπευθύνου διαχείρισης αιτήματος και ορισμός βαθμού προτεραιότητας – σοβαρότητας αιτήματος
– Παρακολούθηση / έλεγχος και ενημέρωση πορείας ενεργειών διεκπεραίωσης αιτήματος εμπλεκόμενων μελών από οποιαδήποτε συσκευή (Laptop, tablet, smartphone)
– Ιστορικό αιτημάτων και ιστορικό ενεργειών διεκπεραίωσης αυτών
– Ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος από την σχολική μονάδα στην τεχνική υπηρεσία
– Γρήγορη εκτέλεση διορθωτικών ενεργειών και ικανοποίηση εμπλεκόμενων μερών
– Βελτιστοποίηση αποφάσεων μέσω Ανάλυσης Δεδομένων
– Άμεση και γρήγορη αντιμετώπιση κινδύνων και παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών
Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας έμπειρος συνεργάτης μας θα έρθει σε άμεση επικοινωνία μαζί σας για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση.